Ventkliima OÜ pakub järgmiseid teenuseid:

  • Projekti koostamine
  • Müük
  • Paigaldus
  • Hooldus kliimaseadmetele.

Iga kliimasede vajab hooldust, mis pikendab tööelu ja pareneb kodu sisekliima.

    • Siseploki puhastamine bio ja orgaaniline ainega. (ei tekita alergiat)
    • Drenaazi süsteemide puhastamine ja kontroll.
    • Töötemperaturide mõõtmine.
    • Välisploki sojusvaheti puhastamine.
    • Tööpingete mõõtmine.
    • Talvevartuse kontroll.
    • Töörõhude kontrollimine.
    • Vibratsiooni pukside kontroll.
  • Autokliima kontroll ja täitmine.
    • Autokliima diagnostika
    • Autokliima täitmine

Helistage +37255950588

Pretensiooni esitamise tingimused

Tarbijal on õigus pretensiooni esitada  kauba või osutatud teenuse kohta, kui see ei vasta lepingutingimustele, kahe (2) aasta jooksul alates ostu kuupäevast.

Pretensiooni esitajal peab olema ostetud toote või teenuse kohta ostu tõendav dokument (tšekk, kviitung, arve) mille alusel ostja tõestab ostu sooritamise kuupäeva. Tarbija peab teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest kauplejale kahe kuu jooksul pärast seda, kui ta sai mittevastavusest teada.

Lepingutingimustele mittevastavuse tuvastab kas tootja või kaupleja. Lepingutingimustele mittevastava toote tagastamisel kauplejale tuleb tagastada ostetud kauba kõik osad.

Kui kauba või teenuse ostmisest, mille kohta tarbija on esitanud lepingutingimustele mittevastavusest pretensiooni, on möödunud kuni kuus (6) kuud, kohustub Kaupleja tõestama lepingutingimustele mittevastavuse olemasolu. Pärast 6 kuu möödumist on aga tarbija kohustatud tõendama, et varjatud puudus või muu lepingutingimustele mittevastavus oli olemas juba kauba või teenuse ostmisel. Kaupleja ei vastuta müüdud asjal esinevate puuduste eest, millest ostja oli lepingu sõlmimisel teadlik või puuduste eest, mis on tingitud ebaõigest kasutamisest või hooldamisest (võlaõigusseaduse § 218 lg 2, § 218 lg 4, § 220 lg 1 ja  § 222 lg 1, § 641 lg 1, § 642 lg 2, § 644 lg 1, § 646 lg 1, § 647).

Kõik pretensioonid lahendatakse vastavuses Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele.

Sobiva lahenduse mitteleidmisel on tarbijal alati õigus pöörduda Tarbijakaitseameti poole (Rahukohtu tn 2 Tallinn 10103, telefon 6201700, info@tarbijakaitseamet.ee).